Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Diezel - 5 februari 2009 15:09

Igår hade jag en riktig träningsdag... iallafall av mig själv... å diezel hängde ju med på ett hörn...



Först gick vi långa vägen till jobbet Diezel och jag.... (korta vägen hem) sen efter jobbet så träffade vi Johanna och gick en promenad på lite över en timme... hämtade bilen å åkte hem...


Sen cyklade jag till gymmet och sprang på löpbandet ett tag innan jag gick ner till simhallen och skulle simma 1 timme... men jisses vad mycket folk det var där... mer än halva bassängen var full av dykare! så motionssimmarna trängdes på några banor och det var mycket folk åxå... så min vanliga rogivande simtur blev lite stressande... och efter 30 minuter fick jag jättekramp i vänstervaden... troligtvis för jag sprang precis innan... fortsatte i ca 10 minuter till i snigelfart men sen gav jag upp och cyklade hem... Tog istället med mig Diezel ut på en timmes promenad som jag kombinerade med vittringsapport träning... Och han gjorde tre stycken helt klockrena perfekta vittringsapporter!!!!


Idag var jag lite stel i benen när jag gick till jobbet så det tog längre tid att gå till jobbet än vanligt... Diezel och jag tog oss dit på 40 min...


vid halv elva kom diezel på att det inte var roligt att jobba längre utan ställde sig vid dörren och gnydde olyckligt... och inte för att han ville gå ut och kissa eller bajsa nä för det testade jag och han sprang direkt till första kombibil som stod på parkeringen... så på lunchen gick jag hem med Diezel och cyklade själv tillbaka till jobbet... Troligtvis är det så att han vill sova ordentligt men inte får riktig ro på jobbet att göra det...  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards